Pilotul avionului MiG era din Caracal, avea 31 de ani şi-o viaţă înainte. Pentru el s-au dus ceilalţi 7 militari care s-au
prăbuşit cu elicopterul trimis ca să-l salveze. Ultimiii doi care s-au urcat la bord sunt doi scafandri de luptă specializaţi în
salvarea umană din ape adânci. Fusesera luaţi în elicopter pentru cazul în care pilotul s-ar fi catapultat într-unul din lacurile mari ale Dobrogei.
Căpitanul Costinel Iosif Niţă, pilotul avionului MiG-21 LanceR prăbuşit aseara, avea 31 de ani. Acumulase peste 570 de
ore de zbor, din care 420 pe MiG-21 LanceR. Costi, aşa cum îl ştiu apropiaţii era logodit cu o tânără din Bucureşti. Anul
acesta urma să facă nunta.
Toate navele de razboi au pornit sirenele la ora 12, în Portul Militar Constanţa.
Doi camarazi de luptă ai marinarilor din Dana Zero s-au stins aseară când elicopterul s-a izbit de pământ, explodând în
flăcări.
Maistru militar de clasa I, Vlad Carp avea 39 de ani, era căsătorit si avea un copil.
Colegul lui, Sergiu Bosoi era cu doar 2 ani mai tânăr şi începuse cariera de scafandru salvator din 2005.
Rolul celor doi militari ai Forţelor Navale Române, în această operaţiune de căutare, era acela de scafandri salvatori în
situaţii de urgenţă.
Aceasta este cea mai gravă catastrofă aviatică din istoria Armatei Române pe timp de pace.
Alte zeci de accidente similare au avut loc din 1989 încoace. Aparatele de zbor ruseşti MIG au o lungă istorie dezastrelor aeriene. Din 1994 şi până în prezent România a pierdut 10 astfel de aeronave de luptă în diferite incidente de zbor.