România îşi promovează destinaţiile turistice la cel mai mare târg din lume

România îşi promovează destinaţiile turistice la cel mai mare târg din lume

După ani în care turismul românesc a stat în umbră, începem să ne promovăm. Comorile României vor putea fi admirate la Berlin. România va fi prezentă la cel mai mare târg de turism din lume, organizat în capitala Germaniei, în perioada 5-7 martie. 
"Pavilionul naţional găzduieşte, timp de trei zile, 38 de co-expozanţi din rândul tour-operatorilor, agenţiilor şi asociaţiilor de turism, dar şi reprezentanţi ai autorităţilor publice locale şi regionale, care vor promova o ofertă turistică diversificată: de la circuite culturale, drumeţii şi călătorii în oraşe, până la sejururi relaxante pe litoral şi explorări în Delta Dunării”, susţine Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.
De la circuite culturale, drumeţii şi călătorii în oraşele româneşti, până la sejururi relaxante pe litoralul Marii Negre şi explorări în Delta Dunării, ne vom mândri la Berlin cu o ofertă turistică diversificată. Pavilionul naţional al României va avea o suprafaţă totală de 210 metri pătraţi. 
”Germania ocupă an de an primul loc în clasamentul ţărilor emiţătoare de turişti străini în România, motiv pentru care este şi va rămâne o piaţă prioritară. Spre exemplu, conform datelor furnizate de Institutul Naţional de Statistică, turiştii germani au reprezentat 10,40% din totalul turiştilor străini care ne-au vizitat ţara, în anul precedent”, susţine ministerul. 
”Vizitatorii vor putea face cunoştinţă, în spaţiul dedicat României, cu cele mai frumoase şi atractive obiective turistice locale, surprinse într-o producţie video realizată către jurnalistul britanic Charlie Ottley. Filmele au fost difuzate internaţional, pe BBC News, campania de promovare derulată de MEAT obţinând o rată de recunoaştere de 59%. Acestea surprind România pe parcursul celor patru anotimpuri – primăvara, vara, toamna şi iarna -, ceea ce îi subliniază caracterul de destinaţie permanentă, pentru fiecare zi din an. 
Mai mult, vor fi prezentate în imagini şi patru forme de turism specifice ţării noastre, care pot fi de interes pentru turiştii germani, cum ar fi cel de tip city-break, istorie şi cultură, ecoturism şi autenticitate. Experienţa va fi completată şi de realitatea virtuală, care îi va ajuta pe cei care ajung la standul nostru „să călătorească” pe loc, în Romania”, mai arată Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.

Afla mai multe despreturismtargberlinromania
Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt