Promisiune din partea furnizorilor de electricitate. Clienţii afectaţi de penele de curent vor primi compensaţii în bani, iar consumatorii nu trebuie să facă niciun demers, pentru că ele vor fi incluse, automat, pe factură. Decizia vine pe fondul unui val de plângeri, după ce mai multe cartiere din Bucureşti au rămas cu orele fără curent electric. Reţelele au picat una câte una, iar distribuitorii de electricitate pur şi simplu nu au mai răspuns la plângerile clienţilor.
Zoltan Nagy-Bage, vicepreşedinte ANRE: “Scrie pe factură că este o compensaţie. Apare o sumă cu minus în factură şi explicaţii pentru ce anume, pentru că sunt mai mulţi indicatori standard.
E posibil să nu fie chiar în factura următoare, dar în 3-6 luni să apară aceste compensaţii.
Există un termen în standard în care trebuie preluat fiecare apel de către un operator uman, nu doar de robot. Maximum 30 de secunde de la iniţierea apelului până la preluare acestuai, fără intervenţia unui operator uman, 180 de secunde pentru preluarea apelului de către un operator uman şi 20 de minute de la preluarea apelului pentru începerea convorbirii”.