Westpac, una dintre cele mai mari bănci din Australia, a anunţat recent o modificare semnificativă în politica sa de retragere a numerarului de la bancomate, care a stârnit nemulţumiri în rândul clienţilor.
Începând cu 11 octombrie 2024, clienţii nu mai pot retrage bani de la ATM-uri fără a utiliza un card fizic, o funcţie care a fost disponibilă anterior prin intermediul aplicaţiei web a băncii.
Această decizie a fost justificată printr-o „revizuire continuă a produselor şi serviciilor”, dar a lăsat mulţi clienţi în imposibilitatea de a accesa numerar, având în vedere că mulţi nu mai poartă carduri fizice.
Nemulţumirea clienţilor a fost rapid exprimată, unii ameninţând că îşi vor schimba banca din cauza acestei schimbări.
Deşi Westpac a asigurat că depunerile de numerar fără card vor continua să fie disponibile, clienţii au subliniat că retragerea fără card era o opţiune esenţială pentru ei.
În contrast, alte bănci, precum Commonwealth Bank şi ANZ, continuă să ofere opţiuni de retragere fără card, ceea ce ar putea influenţa deciziile clienţilor în viitor.