România va fi promovată luna aceasta ca destinaţie turistică în Regatul Unit, pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool

România va fi promovată luna aceasta ca destinaţie turistică în Regatul Unit, pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool

România va fi promovată luna aceasta ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional de turism „World Travel Market” (WTM), dar şi printr-o campanie outdoor desfăşurată pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool. Acţiunea poartă mesajul „Hop on board to Romania”, iar ţara noastră vrea astfel să atragă turişti britanici şi internaţionali, anunţă Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului.

Campania include 150 de autobuze în Greater London, oferind o acoperire estimată de 51,1% din populaţia Londrei, cu un impact de peste 16 milioane de impresii. Alte 50 de autobuze vor traversa Centrul Londrei, generând un estimat de aproximativ 5,6 milioane de vizualizări.

În Manchester, Birmingham şi Liverpool, campania se derulează pe 50 de autobuze regionale, asigurând o rată de acoperire de 4,41% la nivel naţional. Primarul Municipiului Craiova, Lia Olguţa Vasilescu, este prezentă pentru a face cunoscută povestea Târgului de Crăciun din Craiova, clasat pe locul al II-lea în topul European Best Destinations.

”Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional de turism „World Travel Market” (WTM) şi printr-o campanie outdoor (OOH) desfăşurată pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool. Aceste iniţiative se desfăşoară simultan în luna noiembrie, în preajma sezonului sărbătorilor de iarnă, şi sunt orientate către atragerea turiştilor britanici şi a celor internaţionali”, informează ministerul, citat de news.ro.

Afla mai multe despreautobusromaniapromovare
Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt