Victorie fără drept de apel în teren şi o galerie de 25.000 de copii în tribune, care au scandat continuu şi au purtat tricolorii pe primul loc în grupă în campania de calificare la Euro 2024.
Partida difuzată de Prima TV a plasat postul de televiziune pe primul loc în audienţe, atât la nivel naţional cât şi urban, potrivit datelor Kantar Media. Peste 1 milion de români au stat în faţa micului ecran şi au făcut galerie Naţionalei antrenată de Edi Iordănescu.
Publicul comercial, 18-54, din mediul urban, a urmărit cu sufletul la gură partida împotriva Andorrei. Cu 7.1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 25.1% Prima TV a fost pe locul unul în audienţe. Postul de televiziune a fost secondat de Antena 1, cu o audienţă pe interval de 6.1% rtg, următorul clasat fiind Pro TV cu 3.1 rtg%.
Potrivit datelor Kantar Media, la nivel urban, meciul disputat pe Arena Naţională, transformată în Arena Copiilor, Prima TV a fost lider de audienţă, cu 7.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.5%.
România-Andorra, meci difuzat de Prima TV, a fost cel mai urmărit program al serii de duminică în România în rândul bărbaţilor, audienţa a fost de 3 ori mai mare decât următorul clasat, Antena 1. La nivel urban, pe segmentul bărbaţi, Prima TV a înregistrat 13 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 35.7%.
La nivel naţional, golurile lui Stanciu, Hagi, Răzvan Marin şi Florinel Coman i-au făcut să strige de bucurie pe români. Victoria României a fost şi victoria Prima TV în audienţe. Postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever a înregistrat 6.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20.9%. Peste 1.4 milioane de români erau în minutul de aur (22.29) în faţa micului ecran, la Prima TV.
Bucuria fără margini din tribune şi susţinerea care s-a auzit minut de minut din vocile a peste 25.000 de copii s-au transferat pe teren, la finalul partidei. Meciurile Naţionalei în campania de calificare la Euro 2024 continuă. Pe 18 noiembrie, în Cipru, se joacă partida Israel – România.
Hai, România! Eşti prima, rămâi PRIMA!