Egal pe teren, primii în audienţă

Egal pe teren, primii în audienţă

Prima TV a fost lider de audienţă cu partida România-Israel. Meciul România-Israel a ţinut peste 2 milioane de oameni în faţa televizorului, cel puţin un minut.
România - Israel, difuzat de Prima TV, a fost cel mai urmărit program al zilei de ieri. Potrivit datelor Kantar Media, audienţa în mediul urban a fost 7.6 rtg cu o cotă de piaţă de 24.4%.
La nivel naţional Prima TV a înregistrat 7.1 puncte de rating si o cotă de piaţă de 22.3%. Aproape 40% din barbaţii din mediul urban cu vârsta mai mare de 18 ani care s-au uitat la televizor în timpul jocului au ales transmisiunea Prima TV.
Dealtfel, audienţa Prima TV în rândurile bărbaţilor a fost de 3 ori mai mare decât cea a postului de pe locul 2, PRO TV. Naţionala continuă lupta pentru calificarea la Europene la Prima TV. Pe 15 octombrie, pe Arena Naţională, România întâlneşte Andorra, iar pe 18 noiembrie tricolorii vor juca meciul decisiv în Israel.
Hai, România! Fii PRIMA!

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt