Ananas la preţul de 400 de dolari. Creşte piaţa fructelor premium

Ananas la preţul de 400 de dolari. Creşte piaţa fructelor premium

Oamenii din Statele Unite şi-au arătat recent interesul pentru noi soiuri de fructe, mai scumpe. Un ananas este vândut cu 400 de dolari în Statele Unite. Subiectul este unul controversat. Unii oameni susţin că fructul este prea scump, iar alţii cred că s-a format o piaţă de fructe premium.

CNN transmite că Del Monte a reuşit să cultive ananasul rubiniu şi că îl vinde cu aproape 400 de dolari bucata la Melissa’s Produce, un distribuitor de fructe şi legume speciale. Ananasul Rubiglow este roşu ca un rubin la exterior şi are un conţinut ridicat de zahăr. Acest ananas a fost produs în cantităţi mici doar în China, dar după 15 ani de dezvoltare, compania Del Monte a reuşit să îl cultive în Costa Rica.

„Consumatorii sunt dispuşi să plătească pentru ceva special”, a declarat Cindy Van Rizwick, strateg în domeniul alimentelor proaspete în cadrul echipei de cercetare globală a Rabobank.

Oamenii din Statele Unite şi-au arătat recent interesul pentru noi soiuri de fructe, mai scumpe. De exemplu, merele Honeycrisp şi strugurii Curtain Candy au câştigat popularitate. Cercetătorii de la Del Monte au dezvoltat în ultimii ani mai multe tipuri de ananas. În 2020, compania a lansat, de asemenea, un ananas cu miez roz.

Ananasul Pinkglow este popular ca un cadou oferit în zilele speciale şi apare frecvent pe reţelele de socializare. Fiecare fruct vândut trebuie să fie perfect. „Chiar şi la preţul de 50 de dolari, aveam mii de oameni pe lista de aşteptare în mod constant”, a declarat directorul general al Oishii, Hiroki Koga, conform Profit.ro.
 

Afla mai multe despresuaananaspreturi
Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt