Aproape 4.000 de clienţi Provident România au solicitat amânarea la plată a ratelor de la începutul pandemiei şi până în 15 martie 2021 în baza actelor normative emise de Guvern, conform unui comunicat al companiei.
Potrivit sursei citate, în total, amânarea la plată a ratelor în baza ordonanţelor de urgenţă a fost implementată pentru aproape 2.700 de contracte şi 215 contracte au primit păsuire în baza politicii interne de amânare la plată a ratelor a Provident.
Provident lansează Ghidul pentru reluarea plăţilor la creditele amânate în care consumatorii vor găsi informaţii despre cum să se pregătească pentru reluarea plăţii ratelor, despre costurile suplimentare survenite în urma amânării, dar şi sfaturi despre paşii care trebuie urmaţi în cazul în care nu pot reveni la plata ratelor la data stabilită cu instituţia financiară.
"Criza generată de pandemia COVID-19 ne-a afectat pe toţi şi, din păcate, am avut clienţi ale căror venituri au fost diminuate şi nu au mai avut posibilitatea să achite ratele la scadenţă. Noi am fost întotdeauna înţelegători cu clienţii noştri atunci când aceştia au întâmpinat dificultăţi la plata ratelor, mai ales că 8 din 10 clienţi au cel puţin o întârziere la plată pe parcursul unui an. În toată perioada pandemiei, am încercat să găsim soluţii astfel încât să îi ajutăm să treacă mai uşor peste aceste dificultăţi. Ghidul a fost gândit tocmai pentru ca revenirea la plata ratelor să nu fie o povară şi mai mare iar clienţii să fie pregătiţi pentru eventualele situaţiile care pot apărea. Mai mult, ghidul nu se adresează doar clienţilor Provident, ci este un intrument de folos şi pentru clienţii altor instituţii financiare", a declarat Florin Bâlcan, director general Provident Financial România.
agerpres.ro