Preţul energiei nu va fi plafonat, a anunţat premierul Florin Cîţu după o întâlnire desfăşurată la Guvern pe tema facturilor tot mai mari pe care românii trebuie să le achite. Şi, în acest context, pentru că mulţi dintre dumneavostră, telespectatorii Digi24, ne-au scris în legătură cu facturile mari primite în principal la energia electrică, jurnalistul Digi24 Cristina Sbîrn a pus pe hârtie variantele pe care le aveţi la dispoziţie în cazul în care vă aflaţi în această situaţie.
Dacă factura este mai mare ca urmare a scumpiri energiei electrice în baza unui contract pe care vi l-aţi asumat şi în baza unui consum real nu aveţi ce să faceţi, eventual puteţi cere plată eşalonată a acesteia.
Dacă, în schimb, primiţi o factură umflată ca urmare a faptului că furnizorul v-a estimat un consum cu mult peste ce aveaţi în mod normal, trebuie să luaţi legătura cu acesta şi să înregistraţi o plângere. El trebuie să vă răspundă în termen de 15 zile lucrătoare.