Aproape 2.500 de autoturisme noi electrice şi hibride au fost comercializate în România, în primele trei luni ale acestui an, în creştere cu 65% faţă de acelaşi perioadă din 2020, arată datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA).
Potrivit sursei citate, ponderea autoturismelor electrice şi full hibride noi în totalul pieţei auto locale a ajuns la 12,2%, perioada în ianuarie - martie 2021, de la 5,5%, în primul trimestru al anului trecut, transmite Agerpres.
Raportat la datele înregistrate la sfârşitul lunii martie 2020, în primele trei luni ale acestui an cele mai multe achiziţii noi au fost consemnate în categoria autoturismelor full hibrid, respectiv 1.722 de unităţi, în creştere cu 58,6%.
De asemenea, vânzările de autoturisme plug-in hybrid au crescut cu 132,3%, la 360 de unităţi, în timp ce modelele full electrice au consemnat o majorare de 52,2%, până la 414 de exemplare.