Retailerii europeni negociază intens cu marii producători de alimente pentru menţinerea preţurilor. Ce produse au început să fie retrase de pe piaţă

Retailerii europeni negociază intens cu marii producători de alimente pentru menţinerea preţurilor. Ce produse au început să fie retrase de pe piaţă

Companiile europene de distribuţie au demarat ample negocieri de preţuri cu marii producători de alimente, încercând astfel să-şi păstreze cumpărătorii, dar şi să-şi protejeze profiturile, transmite Reuters.

De exemplu, grupul olandez Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, a dezvăluit că a reuşit să îşi menţină marjele operaţionale stabile la 4,4% prin negocierea preţurilor. Totuşi, divizia sa Albert Heijn, cel mai mare lanţ de supermarketuri din Ţările de Jos, a eliminat de pe rafturi o serie de produse Nestle, inclusiv Maggi, KitKat şi Nescafe, pentru că grupul elveţian a majorat preţurile, informează Agerpres.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt