A rămas fără 10.000 de dolari în cont după ce a accesat un link validat de un angajat al băncii

A rămas fără 10.000 de dolari în cont după ce a accesat un link validat de un angajat al băncii

Psihologul Daniela Boşca are atât contul personal, cât şi conturi ale unei organizaţii neguvernamentale, pe care le administrează, deschise la ING. Ea a decis să tranşeze în instanţă conflictul cu banca, după ce aceasta a informat-o că nu-şi asumă responsabilitatea pentru dispariţia banilor.

De profesie psiholog, Daniela Boşca este director executiv al ONG-ului Federaţia Organizaţiilor Neguvernamentale pentru Copil. Ea are cont personal la ING şi administrează conturi ale asociaţiei deschise la aceeaşi bancă. În vara acestui an, a primit o serie de mesaje de la ING în care i se cerea să actualizeze datele de identificare, în caz contrar conturile îi vor fi blocate, asta în condiţiile în care, în 2020, banca i-a blocat conturile din acest motiv. „După ce am păţit-o cu ING-ul cu blocatul conturilor, am zis că e musai nevoie să reactualizez datele, deşi pe contul personal am făcut cu câteva săptămâni în urmă operaţiunea şi tot aşa şi pe conturile de job”, povesteşte clienta. Astfel, în momentul în care a primit pe mail - mesajul digital fiind semnat de o filială a ING - link-ul de acces către platforma Home Bank, Daniela a cerut on-line explicaţii suplimentare băncii, pentru a fi sigură că nu va fi victima unei escrocherii.

Afla mai multe desprebancabanifara banilink
Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt