Pentru experienţe deosebite, vă recomandăm tramvaiul bucureştean! NU este un compliment, dimpotrivă, starea tramvaielor, vechimea lor, sinele care sunt o sursă de pericol constant pentru pietoni şi autoturisme, sunt imaginea reală a transportului de suprafaţă. Promisiuni am primit constant din partea autorităţilor, dar nu s-au transformat în realitate. Am ajuns să considerăm ca normal un tramvai care te zguduie, o cale de rulare distrusă, zgomot, praf şi anvelope tăiate. E timpul să punem din nou FOCUS PE EI, pe autorităţi, să provocăm o schimbare în bine.
Autorităţile ştiu de situaţie. Şi despre cea aici, şi despre altele. Lista e cu mult mai lungă şi nu e vorba doar de disconfort, este vorba de un pericol real. Sunt în pericol pietonii, sănătatea noastră, clădirile şi autoturismele. Un singur exemplu:.praful ridicat de tramvaiele şi maşinile care trec pe şine este atât de mult peste limita admisă încât codul culorilor are nevoie de noi nuanţe.
Bucureşti anul de graţie 2022, capitală a Uniunii Europene. Nu este suficient că autorităţile ştiu despre aceste imagini, ar trebui să şi facă ceva în această privinţă. Degeaba avem tramvaie noi cumpărate, dacă nu pot fi folosite din cauza şinelor sau a peroanelor care nu sunt potrivite pentru ele. Tramvaiele noi aşteaptă nederanjate în depou.
Viitorul arată senzaţional. De la linii şi tramvaie care te zdruncină până la ameţeală, şine care spintecă anvelopele sau care pun la pământ trecătorii şi încurcă mamele cu cărucioare vom trece la tramvaie ultramoderne şi căi de rulare modernizate.
Este noiembrie, iar tramvaie noi nu avem încă pe şine, despre licitaţia care are drept scop modernizarea căii de rulare nu ştim dacă a fost atribuită sau care este situaţia actuală aşa că batem pasul pe loc. Până atunci suntem nevoiţi să aşteptăm în staţie să vină noile tramvaie care să se deplaseze pe şibele modernizate …aşteptăm.