Zbor spre Sardinia, aterizare de urgenţă la Roma

Zbor spre Sardinia, aterizare de urgenţă la Roma

Au vrut să ajungă în Sardinia, dar s-au trezit la Roma. Peste 200 de români şi-au început vacanţa cu stângul, după ce pilotul avionului în care se aflau a anunţat o defecţiune tehnică şi a aterizat de urgenţă în capitala italiană. Alte sute de pasageri sunt afectaţi zilele acestea din cauza mai multor curse anulate sau amânate din sau spre alte oraşe europene.

Debarcaţi din cursa care trebuia să îi ducă spre Alghero, peste 200 de români au fost lăsaţi să aştepte ore întregi pe aeroportul din Roma. Zborul spre Sardinia trebuia să plece de pe Otopeni sâmbătă la 11,30, dar a decolat cu două ore întârziere şi nici nu a ajuns la destinaţia programată. După ce au aşteptat 10 ore pe aeroportul din Roma, timp în care au primit doar un voucher de patru euro pentru hrană, a venit şi avionul care i-a dus către Alghero.

Afectaţi au fost şi românii care voiau să se întoarcă sâmbătă din Sardinia la Bucureşti. Aeronava cu probeleme tehnice care a aterizat de urgenţă la Roma trebuia să îşi ia zborul înapoi spre România dacă totul ar fi mers conform planului. Astfel, cursa a fost iniţial anulată, apoi reprogramat pentru duminică, timp în care oamenii au stat pe unde au apucat.

Nu sunt singurele curse amânate sau anulate în această perioadă. Peste o sută de români care voiau să călătorească din Atena la Bucureşti au aflat abia pe aeroport că zborul lor de sâmbătă de la orele 18 a fost anulat. Au fost nevoiţi, astfel, să aştepte până la următorul zbor, programat 18 ore mai târziu.

Într-o situaţie şi mai gravă se află cei care au vrut să ajungă săptămâna aceasta din oraşul german Dortmund, la Bucureşti. Mai multe persoane se plâng pe reţelele de socializare că zborul lor, programat pentru miercuri seara, a fost anulat de două ori şi reprogramat, într-un final, pentru luni seara.

Pasagerii pot cere companiilor aeriene decontarea cheltuielilor generate de întârzierea sau amânarea curselor, cum ar fi cele pentru hrană, transport sau cazare. Singurele cazuri în care operatorii de zbor nu sunt obligaţi să îi despăgubească pe călători sunt cele în care zborurile sunt afectate de condiţii meteo extreme, greve sau răbzoaie.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt