USR: Vizita lui Ciolacu şi Ciucă pe şantierul A7 este o nouă fanfaronadă. Într-un scenariu realist, în 2024 vom circula doar pe 10 km din 320, mai exact pe vestita „cocoaşă” de la Focşani

USR: Vizita lui Ciolacu şi Ciucă pe şantierul A7 este o nouă fanfaronadă. Într-un scenariu realist, în 2024 vom circula doar pe 10 km din 320, mai exact pe vestita „cocoaşă” de la Focşani

USR afirmă, vineri, că vizita premierului Marcel Ciolacu şi a liderului PNL, Nicolae Ciucă, pe şantierul A7 este o nouă fanfaronadă, adăugând că peste o lună, şoferii ar trebui să circule pe 50 de kilometri din Autostrada A7 între Ploieşti şi Buzău, dar nu se va întâmpla asta şi, mai mult, din cauza lui Sorin Grindeanu, în 2024 abia dacă vom circula pe doar 10 km din cei 320 ai A7 Ploieşti - Paşcani. USR mai spune că Autostrada Moldovei A7 costă 4 miliarde de euro şi este cea mai mare autostradă din toate PNRR-urile europene iar USR şi ministrul Cătălin Drulă au obţinut finanţarea europeană în 2021, scrie News.ro.
”Ciolacu, Ciucă, Grindeanu şi Bode au fost vineri să se facă de râs pe şantierul Autostrăzii A7. Peste o lună, şoferii ar trebui să circule pe 50 de kilometri din Autostrada A7 între Ploieşti şi Buzău, dar nu se va întâmpla asta. Ba, mai mult, din cauza lui Sorin Grindeanu, în 2024 abia dacă vom circula pe doar 10 km din cei 320 ai A7 Ploieşti - Paşcani”, afirmă USR într-un comunicat.
Potrivit USR, ”în timp ce liderii PSD şi PNL fac gargară electorală pe şantiere, şoferii circulă pe criminalul drum E85 pe care îşi pierd anual viaţa zeci de români în accidente tragice”. 
”Autostrada Moldovei A7 costă 4 miliarde de euro şi este cea mai mare autostradă din toate PNRR-urile europene. USR şi ministrul Cătălin Drulă au obţinut finanţarea europeană în 2021”, precizează formaţiunea. 
„Lucrările la A7 au început în august 2022 şi ar fi trebuit să circulăm pe primii kilometri în aprilie 2024. Nici pomeneală de aşa ceva. Cel mai avansat tronson abia a ajuns la 50%. Jumătate din autostradă bălteşte la 5-10% stadiu în teren, cu o mobilizare departe de promisiunile pompieristice ale partidului comasat PSD-PNL. În plus, proiectul e blocat de zeci de reţele de utilităţi nerelocate, situri arheologice nedescărcate, păduri nesoluţionate”, explică Horaţiu Cosma, fost secretar de stat în Ministerul Transporturilor.
Într-un scenariu realist, în 2024 vom circula doar pe 10 km din 320, mai exact pe vestita „cocoaşă” de la Focşani, care nu va fi folosită de prea mulţi şoferi, fiind de trei ori mai lungă decât actuala centură a Focşaniului, mai spune USR. 
Preşedintele PNL, Nicolae Ciucă, a declarat vineri, în cadrul vizitei la şantierul de infrastructură rutieră pentru Lotul 2 Domneşti Târg – Răcăciuni din Autostrada A7, în zona localităţii Adjud, că Autostrada Moldoveitr este cel mai important obiectiv de infrastructură al ţării în momentul de faţă, el arătând că faptul că se află împreună cu premierul Ciolacu la acest obiectiv arată că o coaliţie consolidată a adus stabilitate, care le-a permis să aibă rezultate şi să îşi îndeplinească obiectivele din programul de guvernare.
Premierul Marcel Ciolacu a declarat, vineri, la şantierul de infrastructură rutieră pentru Lotul 2 Domneşti Târg – Răcăciuni din Autostrada A7, în zona localităţii Adjud, că nimic nu se poate realiza fără o stabilitate politică şi vor să meargă în continuare în faţa românilor cu acest proiect politic. Liderul PSD a mai spus că A7 este integral din fonduri europene, prin PNRR, iar asta arată cât de mult înseamnă apartenenţa României la UE şi stabilitatea politică.
 

Afla mai multe despreusra7
Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt