Revolut, companie fintech cu 4 milioane de clienţi în România, schimbă comisioanele percepute în weekend pentru cursul de schimb valutar, informează Profit.ro.
Astfel, dacă până acum toţi clienţii achitau un comision suplimentar de 1% din suma schimbată dacă efectuau tranzacţii în weekend, acum, acest comision va fi aplicat doar clienţilor care folosesc planul Standard de la Revolut, adică celor care nu plătesc un abonament lunar pentru utilizarea contului bancar.
Aceste modificări vor fi aplicate din 22 aprilie.
Simultan, comisioanele pentru schimbul valutar în weekend vor fi modificate şi pentru cei care folosesc planul Plus. Aceştia vor plăti un comision redus de 0,5% din suma schimbată.
Clienţii cu planuri Premium, Metal şi Ultra nu vor mai plăti niciun comision suplimentar pentru schimburile valutare efectuate în weekend. Recent, Revolut a anunţat lansarea unui funcţionalităţi noi, apelurile în aplicaţie.
Compania susţine că aceasta este o măsură suplimentară pentru a ajuta clienţii să se ferească scam-urile prin impersonare şi pentru a stabili un contact direct şi sigur între echipele de relaţii cu clienţii şi utilizatori.
Scam-urile de impersonare sunt un tip de fraudă în care cineva pretinde că reprezintă o bancă, o autoritate, o companie sau că este o persoană de încredere şi convinge victimele să trimită bani sau să divulge date personale, cu ajutorul cărora să aibă acces la fondurile acestora.
Revolut recurge la această metodă deoarece un apel în aplicaţie nu poate fi copiat sau replicat de escroci şi oferă un mediu sigur şi intim de a purta o conversaţie cu echipa de Relaţii cu clienţi.
Mai mult, apelul se realizează doar după ce a fost confirmat în prealabil în chat-ul din aplicaţie cu clientul, deci clientul are cunoştinţă de această interacţiune cu banca, înainte ca ea să se producă, nu este un apel ”surpriză”.
Pentru moment, serviciul este disponibil clienţilor retail, din secţiunea Ajutor/ Securitate şi fraudă, dar se va extinde în curând şi la cei din segmentul B2B.