În 2025, an în care împlineşte 10 ani de la lansare, Profit.ro a devenit liderul presei de business din România, cu cei mai mulţi cititori, peste 2,6 milioane unici în ultima lună.
Un brand solid devenit un etalon pe piaţă, pentru care informaţiile exclusive şi corecte sunt deja "o marcă înregistrată" şi care este răsplătit acum, după mulţi ani de muncă, cu cea mai mare audienţă din presa de business. Mulţumim cititorilor şi partenerilor pentru că ne sunt permanent alături.
Aţi ajuns să ne cunoaşteţi, ne citiţi articolele, ne urmăriţi conferinţele sau emisiunile TV şi ştiţi că ne-am străduit să păstrăm mereu în mijlocul abordării mediul de afaceri, cu antreprenorii, angajaţii, companiile şi managerii care îl dezvoltă.
În 2015, când am lansat Profit.ro, promiteam că vom scrie ştiri care lipsesc din agenda publică, că vom căuta să vedem mai departe de informaţiile simple. Am încercat, de asemenea, pe lângă proiectul editorial al site-ului, să construim, prin conferinţe şi forumuri, platforme de dezbatere pentru temele majore care preocupă societatea românească şi influenţează viaţa economică. Ne-am concentrat şi vom continua să ne concentrăm pe acest angajament.
Am spus că ne vom feri să tratăm la unison cu restul presei subiecte declarate breaking news şi că nu vom scrie niciodată din perspectiva statului, a autorităţii, ci vom avea în atenţie mediul de afaceri, antreprenorii şi angajaţii care îl compun.
Mai spuneam că toţi jurnaliştii Profit.ro preţuiesc libertatea individuală, susţin libertatea de exprimare, libera iniţiativă, libertatea de circulaţie, proprietatea privată, implicarea cât mai mică a statului în economie şi în viaţa privată a oamenilor, autorităţile fiind îndreptăţite să ia decizia şi averea din mâna indivizilor doar în circumstanţe speciale, pentru a apăra viaţa şi drepturile naturale ale cetăţenilor. Din nou - Ne-am concentrat şi vom continua să ne concentrăm pe acest angajament.
Jurnalismul de presă centrală devenise comod, o presă a oamenilor din Bucureşti făcută majoritar cu şi despre alţi oameni din Bucureşti. Am reuşit să aducem în faţa publicului mai mulţi antreprenori, manageri sau angajaţi din alte oraşe, cu informaţii, viziuni şi perspective pe care nu le-am fi găsit doar în Capitală.
Ne-am străduit şi ne străduim în continuare să nu facem parte dintr-o presă care a început demult să vireze vizibil către senzaţionalul facil şi abordarea superficială, ci să dăm o şansă jurnalismului, rigorii şi acurateţii. Să căutăm informaţiile noi şi relevante, să le contextualizăm. Să păstrăm în centrul atenţiei mediul de afaceri, cu antreprenorii, angajaţii, companiile şi managerii care îl dezvoltă - Aşa cum am promis AICI.
Acum ne bucurăm să constatăm că am ajuns să fim urmăriţi de un public important, că am schimbat de multe ori agenda publică şi că am contribuit chiar la schimbarea unor legi.
Mai mult, după ce am scris despre nenumărate branduri, am devenit şi noi un brand în domeniul media. Un brand pe a cărui credibilitate câştigată în acest timp pot fi construite proiecte noi.
Iar în aceşti ani în care am crescut au şi fost lansate proiecte noi, cum este televiziunea de business Profit.ro. Sunt alături de noi toţi colegii din grupul Clever Media - unul dintre cele mai puternice din mass-media românească - de la Prima TV, Prima News, Prima Sport, Prima Comedy, Prima World şi Prima History până la Agro TV, Medika TV, Cinemaraton, ServusCluj şi, de curând, Nostalgia TV.
Încă o dată mulţumim cititorilor şi partenerilor care ne-au fost şi ne sunt în continuare alături, încurajându-ne să continuăm în cea mai frumoasă profesie: jurnalismul făcut cu onestitate, acurateţe, obiectivitate şi respect pentru adevăr!