Postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever a fost lider de piaţă pe toată perioada meciului San Marino – România. Partida, difuzată în exclusivitate de Prima TV, şi încheiată cu un scor record de 5-1 pentru elevii lui Mircea Lucescu, a plasat postul de televiziune pe primul loc în audienţe. Victoria categorică a echipei naţionale a captat atenţia milioanelor de telespectatori, astfel, în minutul de aur, 22:32, peste 1,5 milioane de telespectatori erau în faţa micului ecran, la Prima TV.
Potrivit datelor furnizate de Kantar Media, Prima TV a fost cel mai urmărit post de televiziune în intervalul orar al meciului, înregistrând cifre impresionante de audienţă. La nivel naţional, în rândul populaţiei active 21-59 ani, Prima TV a înregistrat 6.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.8 %. Pe durata transmisiunii, postul de televiziune a surclasat toţi competitorii, fiind urmat în audienţe de Antena 1, Pro TV şi Kanal D.
Şi la nivel urban, 18-54 ani, pe perioada meciului San Marino- România, Prima TV a fost lider absolut de piaţă, cu 6.3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 23.6 %.
Bărbaţii care aveau televizorul deschis au preferat să vizioneze cel de-al doilea meci din campania de calificare la Mondialul din 2026. În această categorie, bărbaţi 18+ urban (+g), Prima TV a înregistrat 11.4 % rating cu o cotă de piaţă de 31.6 %.
Prima TV mai transmite, în 2025, în exclusivitate în România:
10 iunie: România-Cipru
09 septembrie: Cipru-România
15 Noiembrie: Bosnia şi Herţegovina-România