Să găseşti un loc de parcare în Bucureşti, mai ales în orele aglomerate, este o adevărată provocare. Capitala are peste 1 milion şi jumătate de maşini înmatriculate, plus alte câteva sute de mii care tranzitează zilnic. Nu e de mirare că şoferii profită din plin de orice şantier din oraş şi îl transformă într-o parcare ad hoc. Când lucrările ajung la final, autorităţile au o mare problemă să elibereze şoselele şi trotuarele.
Să găseşti un loc de parcare în Bucureşti, mai ales în orele aglomerate, este o adevărată provocare. Capitala are peste 1 milion şi jumătate de maşini înmatriculate, plus alte câteva sute de mii care tranzitează zilnic. Nu e de mirare că şoferii profită din plin de orice şantier din oraş şi îl transformă într-o parcare ad hoc. Când lucrările ajung la final, autorităţile au o mare problemă să elibereze şoselele şi trotuarele.
La pasajul Doamna Ghica se lucrează de peste cinci ani, timp berechet în care şoferii din zonă au profitat şi au parcat maşinile. Cu doar o lună înainte de inaugurare, autorităţile se chinuie să elibereze zona. Oamenii au fost somaţi să îşi mute autoturismele, însă, cei care nu s-au conformat s-au trezit cu ele ridicate.
Chiar dacă sunt conştienţi că trebuie să îşi găsească locuri de parcare, şoferii se plâng de lipsa acestora.
Câteva maşini au fost mutate, numai că... pe trotuarele din spatele blocurilor. Ca să nu mai vorbim despre faptul că parcarea din jurul şantierelor vine şi cu un pericol în plus pentru şoferi.
Deşi parcarea este gratuită, este ocupată aproape pe jumătate. Mulţi şoferi preferă să blocheze o bandă a bulervardului.
În încercarea de a-i educa pe şoferii indisciplinaţi, pe trotuar, au fost montaţi stâlpi.