Netflix a încheiat anul trecut cu 301,63 de milioane de utilizatori la nivel global, două ce a atras 18,91 milioane de noi abonaţi numai în ultimul trimestru.
Cifrele Netflix au fost mult peste aşteptările analiştilor, care vedeau o creştere cu puţin peste 9 milioane de abonaţi. Faţă de anul trecut, creşterea reprezintă 15,9%, arată datele Profit.ro.
Pe baza acestor rezultate, Netflix anunţă o nouă scumpire a abonamentelor vândute în Statele Unite, Canada, Argentina şi Portugalia.
Versiunea cu reclame va costa 8 dolari pe lună, în loc de 7 dolari pe lună. Abonamentul standard fără reclame va costa 18 dolari pe lună, de la 15,5 dolari pe lună, în vreme ce abonamentul premium se scumpeşte de la 23 la 25 de dolari pe lună.
Ca de obicei, compania justifică scumpirea prin investiţiile pe care le face în conţinut şi nu exclude alte majorări de preţuri: „Pe măsură ce continuăm să investim în conţinut şi să oferim mai multă valoare abonaţilor noştri, le vom cere ocazional acestora să plătească puţin mai mult”.
Chiar şi cu peste 300 de milioane de abonaţi, încurajaţi de performanţa ultimului trimestru, executivii companiei consideră că Netflix poate creşte şi mai mult.