Netflix a început să crească preţurile la nivel global, pe măsură ce creşterea produsă de politica de a limita împărţirea parolelor încetineşte, conform Profit.ro.
Gigantul de streaming TV a transmis că a ridicat deja taxele de abonament în Japonia şi în unele părţi ale Europei, precum şi în Orientul Mijlociu şi Africa în ultima lună.
Acum sunt lansate schimbări în acest sens în Italia şi Spania.
Netflix a adăugat peste 5 milioane de clienţi în al treilea trimestru 2024, spulberând astfel aşteptările mai modeste ale Wall Street. Ritmul de creştere a numărului de abonaţilor a încetinit însă.
Astfel, un aspect crucial este creşterea semnificativă a abonamentelor cu publicitate, care au avansat cu 35% de la un trimestru la altul. Deşi Netflix nu se aşteaptă ca reclamele să devină motorul principal al creşterii până în 2026, a declarat că acest plan de abonament susţinut de reclame a reprezentat peste 50% din noile înscrieri în al treilea trimestru în ţările unde este disponibil.
De asemenea, Netflix a oferit o perspectivă optimistă pentru trimestrul al patrulea, anticipând o creştere a veniturilor cu 14,7%, până la 10,13 miliarde USD. Compania estimează venituri între 43 şi 44 miliarde USD pentru 2025, ceea ce ar însemna o creştere de 11-13% faţă de veniturile aşteptate pentru 2024, de 38,9 miliarde USD.
Analiştii de la Citi au notat, după raportul de câştiguri al Netflix, că perspectivele pentru trimestrul al patrulea ”au depăşit aşteptările pieţei,” în timp ce estimările pentru 2025 ”sunt relativ în conformitate cu consensul analiştilor.”
”Per total, ne aşteptăm ca acţiunile să crească” vineri pe baza rezultatelor, au subliniat analiştii Citi.