Compania Meta, condusă de Mark Zuckerberg, a început să eticheteze imaginile fotorealistice create cu Meta AI încă de la lansare, astfel încât oamenii să ştie că sunt „Imaginate cu AI”, potrivit unui comunicat al companiei. Meta lucrează cu partenerii din industrie la standarde tehnice comune pentru identificarea conţinutului AI, inclusiv video şi audio.
În lunile următoare, Meta va eticheta imaginile pe care utilizatorii le vor posta pe Facebook, Instagram şi Threads, atunci când acestea vor fi detectate că au fost generate de AI, arată G4Media.ro.
Atunci când imaginile fotorealistice sunt create cu ajutorul funcţiei Meta AI, compania face mai multe lucruri pentru a se asigura că oamenii ştiu că este implicată AI, inclusiv prin plasarea unor repere vizibile pe care utilizatorii le pot vedea pe imagini, precum şi a unor semne invizibile şi metadate încorporate în fişierele de imagine.
Meta adaugă o funcţie prin care utilizatorii pot dezvălui atunci când partajează clipuri video sau audio generate de inteligenţa artificială, astfel încât să le poată fi adăugată o etichetă. Utilizatorii vor fi obligaţi să utilizeze acest instrument de informare şi etichetare atunci când postează conţinut organic cu un videoclip fotorealistic sau un sunet audio realistic, care a fost creat sau modificat digital, iar Meta poate aplica sancţiuni dacă nu fac acest lucru, potrivit comunicatului citat.
În cazul în care compania decide că acel conţinut creat sau modificat digital (imagistic, video sau audio), determină un risc deosebit de ridicat de a înşela în mod substaţial publicul cu privire la o chestiune importantă, poate adăuga o etichetă mai proeminentă, astfel încât oamenii să aibă mai multe informaţii şi context.