Grindeanu aplică ”modelul Băsescu” în cazul lucrărilor de pe Valea Oltului

Grindeanu aplică ”modelul Băsescu” în cazul lucrărilor de pe Valea Oltului

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, acordă o atenţie sporită lucrărilor de pe Valea Oltului, care au termen de finalizare la 9 august.

”Ştiţi că am fost acolo, voi fi şi voi monitoriza zilnic. Din oră în oră am primit monitorizarea de pe teren”, a declarat Sorin Grindeanu, la Antena 3 CNN.

Au trecut deja două zile de când DN7 a fost închis pentru defrişarea a 20.000 de copaci pentru a pregăti terenul pentru autostrada A1 Sibiu-Piteşti.

”În două zile, echipele care se ocupă de  defrişare au tăiat peste 1300 de arbori şi au avansat cu drumurile tehnologice care permit accesul la zonele înalte ale versantului. Pe măsură ce accesul la zonele de lucru va fi mai facil, viteza lucrărilor de defrişare va creşte”, a scris Sorin Grindeanu, pe Facebook.

O astfel e abordare a fost folosită şi de fostul preşedinte Traian Băsescu în urmă cu aproape 20 de ani, când a avut zeci de vizite la podul de la Mărăcineni pentru a se asigura că lucrările sunt în grafic. În 2005, acest pod important de peste râul Buzău a fost grav afectat de inundaţii, blocând o arteră crucială de transport între Muntenia şi Moldova.

Datorită acestor vizite, Podul de la Mărăcineni a fost reparat într-un timp record, redeschiderea sa fiind vitală pentru reluarea traficului şi pentru economia regională.

Autostrada Sibiu-Piteşti, parte esenţială a Coridorului IV Pan-European, reprezintă un proiect de infrastructură vital pentru România, având implicaţii economice, sociale şi strategice profunde. Această autostradă nu doar că va conecta regiunile istorice ale Transilvaniei şi Munteniei, dar va juca şi un rol crucial în integrarea României în reţelele de transport europene. Reducerea timpului de călătorie şi a costurilor de transport va face regiunile mai atractive pentru investitori, contribuind la creşterea economică.

Industria auto, un sector vital pentru economia românească, va beneficia enorm de pe urma acestei infrastructuri. Fabricile de automobile şi componente din Piteşti, Mioveni, şi din vestul ţării, vor avea acces mai rapid şi mai eficient la pieţele internaţionale, ceea ce va creşte competitivitatea producţiei locale.

Afla mai multe desprepsdgrindeanubasescu
Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt