DOCUMENT. Cum a decis ANPC să descurajeze fenomenul Shrinkflation, ce presupune micşorarea cantităţii produselor vândute la acelaşi preţ

DOCUMENT. Cum a decis ANPC să descurajeze fenomenul Shrinkflation, ce presupune micşorarea cantităţii produselor vândute la acelaşi preţ

Consumatorii vor fi informaţi cu privire la micşorarea cantităţii de produs care are ambalajul şi forma identice şi care este vândut la acelaşi preţ, după ce Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a iniţiat un ordin privind combaterea fenomenului ”Shrinkflation”. Documentul a fost publicat pe site-ul instituţiei.

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a anunţat, miercuri, că a publicat în transparenţă decizională, pe site-ul propriu, www.anpc.ro, un proiect de ordin al preşedintelui ANPC, pentru o mai bună informare a consumatorilor. 

”Proiectul de act normativ stabileşte obligaţia operatorilor economici de a informa consumatorii complet, corect şi precis cu privire la modificarea cantităţilor de produs având prezentarea, ambalajul, forma (fără a ne limita) identice, chiar în condiţiile menţinerii aceluiaşi preţ. Informarea va fi făcută în acelaşi câmp vizual într-o formă vizibilă, lizibilă şi cu aceeaşi dimensiune şi se va realiza prin folosirea de către operatorii economici a următoarelor sintagme: «pe durata întregii perioade de vânzare a produselor cu cantitate modificată» sau «vânzarea este valabilă în limita stocului disponibil», prin intermediul unui poster/afiş”, au precizat reprezentanţii ANPC.

Afla mai multe despreshrinkflationanpc
Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt