Daniel David, despre noile Planuri-cadru: Nu sunt adeptul de a avea noi materii. Orice conţinut trebuie să fie focalizate pe competenţe, fără ingerinţe ideologice şi fără abordări extremist-religioase

Daniel David, despre noile Planuri-cadru: Nu sunt adeptul de a avea noi materii. Orice conţinut trebuie să fie focalizate pe competenţe, fără ingerinţe ideologice şi fără abordări extremist-religioase

Ministerul Educaţiei va pune în dezbatere publică, vineri, noile Planuri-cadru, iar ministrul Daniel David afirmă că nu este adeptul adăugării de noi materii sau discipline. El consideră că temele care se studiază trebuie să fie adaptate la dinamica societăţii. ”Fără ingerinţe ideologice şi fără abordări extremist-religioase, trebuie să ne focalizăm pe cunoaştere şi competenţe”, a transmis ministrul.

Ministrul Educaţiei, Daniel David, a fost întrebat, marţi, despre noile Planuri cadru şi a anunţat că vor fi puse în dezbatere publică în cursul zilei de vineri.

”Ştiţi, eu nu sunt adeptul de a avea noi discipline şi noi materii. Sunt adeptul de a avea teme noi, adapate la dinamica societăţii, că  societatea se schimbă, apar probleme noi, avem nevoie de teme noi, dar aş vedea mai degrabă integrate în disciplinele clasice, nu să dezvoltăm noi discipline pentru că, după aceea, tot noi venim şi ne plângemcă avem prea multe discipline şi copiii nu pot face faţă”, a declarat ministrul, potrivit News.ro.

Întrebat dacă educaţia sexuală ar putea fi adăugată, Daniel David a afirmat: ”Există educaţie pentru sănătate, iar în cadrul educaţiei pentru sănătate şi această temă poate fi abordată, dar o văd abordată în disciplinele clasice, cum ar fi biologie”.

Ministrul a adăugat că ”orice conţinuturi trebuie să fie focalizate pe competenţe”.

”Voi fi foarte atent la acest lucru, fără ingerinţe ideologice şi fără abordări extremist-religioase. trebuie să ne focalizăm pe cunoaştere şi  competenţe”, a mai declarat ministrul Educaţiei.

Consiliul Naţonal al Elevilor a atras atenţia, marţi, că sistemul educaţional din România se confruntă cu mari probleme, toate reflectate în rezultatele scăzute la evaluări, rata mare de abandon şcolar sau numărul mare de mame minore. Planurile cadru nu au fost actualizate din 2009, spun elevii, iar manualele şcolare sunt depăşite.

Afla mai multe despredaniel davidplanuri-adru
Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt