Ministrul Daniel David a declarat că evaluările naţionale de la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a „ar trebui să nu mai fie atât de complicate, să ia atât de multe resurse, atât de mult timp”.
Daniel David a spus că aceste evaluări „ar trebui să fie ghidate mai mult pentru feedbackul către copil, ca să ai o educaţie personalizată”.
„Mă bucur că am văzut la fel problema Evaluării Naţionale, în sensul că raportul OECD spune că e ok că facem evaluări standardizate în clasele a II-a, a IV-a, a VI-a şi a VIII-a, dar cele din clasele a II-a, a IV-a şi a VI-a ar trebui să nu mai fie atât de complicate, să ia atât de multe resurse, atât de mult timp. Şi ar trebui să fie ghidate mai mult pentru feedbackul către copil, ca să ai o educaţie personalizată. Dacă mergi numai într-o logică în care faci testarea standardizată, să compari şcoli între ele e bun şi acel lucru, dar cumva trebuie să ajungi la educaţie personalizată”, a spus Daniel David, potrivit edupedu.