Postul de televiziune Cinemaraton, televiziunea filmului românesc şi parte din portofoliul Clever Group, continuă să confirme interesul pentru programele sale, reuşind să obţină audienţe bune şi o poziţionare solidă în topul preferinţelor telespectatorilor.
Potrivit măsurătorilor Kantar Media, duminică, 21 septembrie, în intervalul 19.00-23.00, Cinemaraton a înregistrat locul 5 în audienţe, pe targetul 21-59 naţional, cu o medie de 1,04 puncte de rating şi 3,8% cotă de piaţă (share), performanţă ce consolidează statutul Cinemaraton drept unul dintre cele mai apreciate canale de televiziune din peisajul media.
Minutul de aur a fost atins la 21:21, când peste 111.000 de telespectatori la nivel naţional au urmărit producţiile difuzate de Cinemaraton, in memoriam Dem Rădulescu. De asemenea, pe targetul 21-59 urban naţional, la minutul 20:56 s-au înregistrat 73.000 de telespectatori. „Rezultatele obţinute ne arată că există un apetit real pentru productii cinematografice. Faptul că Cinemaraton a reuşit să urce în top 5 posturi TV din România demonstrează că publicul apreciază selecţia atentă de titluri. Vom continua să aducem pe micul ecran producţii de referinţă şi să oferim telespectatorilor cele mai bune filme," a declarat directorul Cinemaraton, Adrian Bucă.