Pe căile ferate din România se înregistrează un nou record. Un tren a avut nevoie de aproape 30 de ore pentru a ajunge la destinaţie. Garnitura a plecat miercuri seara din Mangalia şi a ajuns la Timişoara în această dimineaţă. Zecilor de restricţii de viteză de pe traseu li s-au adăugat ruperea liniei de contact şi două locomotive defecte.
Trenul a pornit la drum miercuri la ora 19.40 din gara din Mangalia şi ar fi trebuit să ajungă la Timişoara, la destinaţie, joi , la ora 10.48. Numai că, cele 15 ore, cât ar fi trebuit să dureze deplasarea s-au dublat, ajungând la aproape 30 de ore. Primul incident a fost înainte de intrarea în Bucureşti, când din cauza vijeliei a fost ruptă linia de contact pe magistrala 800. A durat 9 ore până când trenul a putut, din nou, să porneasca la drum. Garnitura a plecat spre Timişoara, în cursul zilei de joi dar la Valea Albă, în judeţul Mehedinţi, locomotiva s-a defectat. Imediat a fost trimisă o a doua locomotivă care însă s-a stricat după câteva minute. A venit o a treia locomotivă şi astfel, trenul a putut să îşi continue parcursul.
La Caransebeş, pasagerii au fost transferaţi într-o altă garnitură care a ajuns, la Timişoara, după miezul nopţii. Din
tren au mai coborât doar câţiva pasageri. Majoritatea au preferat să coboare la Lugoj de unde i-au preluat rudele şi prietenii pentru a-I aduce la Timişoara.
Un al doilea tren care a plecat din Bucuresti inregistra 194 de minute intarziere pana la destinatie, la Timisoara. De aventuri desprinse parcă din filme au avut parte şi pasagerii trenului Mangalia-Bucureşti-Arad, care a ajuns la destinaţie după 27 de ore.
Trenul ar fi trebuit să ajungă la Arad joi la ora 11:48, dar pasagerii au sosit cu câteva minute înainte de ora 23 în Gara Mare din centrul Aradului.