Apple a devenit primul brand din lume de un trilion de dolari, potrivit clasamentului celor mai valoroase branduri globale, lansat de Kantar.
Apple le are alături, în fruntea clasamentului, pe Google, Microsoft şi Amazon, grupul reflectând locul extrem de important pe care îl are tehnologia în viaţa de zi cu zi.
McDonald's îşi păstrează, de asemenea, poziţia în top cinci, succesul său fiind susţinut de inovaţia continuă, inclusiv prin utilizarea inteligenţei artificiale (AI) pentru meniurile dinamice proiectate pe panouri digitale şi pentru predicţia comenzilor, demonstrând modul în care mărcile din sectoarele din afara tehnologiei explorează, de asemenea, inteligenţa artificială pentru a stimula creşterea.
Ilustrând puterea pe care o arată deja AI-ul în viaţa de zi cu zi, NVIDIA urcă 18 locuri până pe locul 6 în clasamentul din 2024, cu o creştere a valorii mărcii de 178%. Facebook revine în Top 10 după o absenţă de un an, în timp ce Oracle intră în Top 10 pentru prima dată.