ALEGERI PREZIDENŢIALE 2025 - Costurile panourilor de campanie ale lui Crin Antonescu

ALEGERI PREZIDENŢIALE 2025 - Costurile panourilor de campanie ale lui Crin Antonescu

Panourile cu imaginea lui Crin Antonescu au început să fie montate în martie şi vor fi îndepărtate până pe 4 aprilie, când începe oficial campania. PSD, PNL şi UDMR împart costurile şi responsabilităţile pentru afişajul outdoor. UDMR a instalat panouri şi în limba maghiară în judeţele sale.

Sloganul de pe panouri, „Elore! Ne hatra”, seamănă cu cel folosit de Viktor Orban în campania din 2022. Consultantul principal al lui Crin Antonescu este Balint Porcsalmi, fost preşedinte executiv al UDMR, cunoscut pentru colaborările sale cu Kelemen Hunor.

Costuri şi finanţare
Costurile panourilor pentru Crin Antonescu se ridică la 440.000 de euro, împărţite astfel: 200.000 de euro de PSD, 200.000 de euro de PNL şi 40.000 de euro de UDMR. Fiecare partid s-a ocupat de judeţele pe care le administrează. PNL a întâmpinat dificultăţi financiare din cauza datoriilor anterioare, ceea ce a întârziat promovarea.

Campania şi mitinguri
Mircea Roşca, managerul campaniei, a declarat că panourile sunt esenţiale pentru a evita speculaţiile negative, deşi impactul lor este mai mic decât în trecut. Un miting important va avea loc la Cluj, cu participarea liderilor Coaliţiei, dar Marcel Ciolacu ar putea lipsi din cauza programului. Alte mitinguri sunt planificate în Oltenia şi alte regiuni.

Afla mai multe desprealegeripanouricosturi
Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt