Audienţa panourilor este în creştere faţă de anul precedent, ca urmare a faptului că obiceiurile de călătorie ale românilor au revenit la nivelul înregistrat înainte de pandemie, cu 96% din populaţia României expusă săptămânal la panotaj şi o durată de timp petrecută în exteriorul clădirilor de peste patru ore, în medie, pe zi, potrivit noilor rezultate pentru perioada martie 2023 - februarie 2024 ale Studiului de Audienţă Outdoor (SAO), publicat de BRAT Biroul Român de Audit Transmedia.
Studiul arată cu exactitate audienţa a peste 10.000 de panouri publicitare, atât statice, cât şi digitale, din 19 dintre cele mai mari oraşe din România, printr-o metodologie complexă.
„SAO a devenit o constantă a industriei de media şi publicitate din România, atingând în prezent un nivel optim de acoperire: peste 75% din panourile publicitare din România îşi evaluează rezultatele de audienţă în SAO, care acoperă toate oraşele cu peste 100.000 de locuitori din ţară. SAO 2024 include, în comparaţie cu SAO 2023, date de audienţă pentru panourile din 7 noi oraşe: Arad, Baia Mare, Brăila, Buzău, Galaţi, Suceava şi Târgu Mureş, şi introduce posibilitatea evaluării audienţei panourilor digitale pe intervale orare, oferind astfel o granularitate adecvată pentru analiza şi tranzacţionarea publicităţii pe aceste panouri.” a declarat Arina Ureche, Director General al Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT).
Rezultatele studiului sunt reprezentative pentru 3,9 milioane de persoane cu vârste între 14 şi 74 de ani, in 19 dintre cele mai mari oraşe ale României, scrie news.ro.