Patronii de restaurante se bucură că pot primi din nou clienti, dar nu au scapat de teama falimentului. Pentru că pot funcţiona doar la o capacitate de 30 % la interior, veniturile sunt mici. În urele cazuri, banii obţinuţi nu acoperă nici cheltuielile. Singura speranţă este ca primăvara să vină mai devreme şi să poată deschide şi terasele.
După o lungă pauză, în care au funcţionat doar în sistem de delivery sau pe terase, restaurantele din Cluj primesc din nou clienţi. Patronii sunt nemulţumiţi insă, pentru că numărul mic de clienti pe care au voie să îi servească nu este suficient pentru a recupera pierderile si nici măcar pentru a acoperi cheltuielile lunare.
Legea care a permis redeschiderea şi în interior a restaurantelor i-a bucurat, însă, pe clienţi, care au şi început să-şi facă rezervări.
Pentru că vremea se anunţă rece, iar oamenii doresc să stea în interior, administratorii vor găzdui clienţii după premiza “primul venit-primul servit”.
În cazul în care veniturile obtinute odată cu reluarea activităţii nu vor fi suficiente pentru a susţine cheltuielile, cei mai mulţi patroni au şi un plan de rezervă.
În Cluj Napoca rata de incidenţă nu a scăzut mult sub 3 la mie, iar dacă o să depăşească acest prag, restaurantele, cinematografele si teatrele vor fi din nou închise.