Oamenii mă sunau şi mă întrebau dacă nu fac măşti; pentru mine a fost un şoc - aşa îşi începe povestea din pandemie creatoarea de modă Cristina Nichita.
Aceasta a povestit pentru AGERPRES cum a fost nevoită, din cauza pandemiei, să se reinventeze, să se adapteze la noile cerinţe ale pieţei.
"Odată cu pandemia am putut proba ceea ce ştiam de mai bine de jumătate de an - că ne aflăm într-o plină criză şi o modificare imediată a obişnuinţei de consum, pentru că încă din noiembrie - decembrie 2019 vânzările pe tot ceea ce produceam la nivel de colecţie şi haine de ocazie scăzuseră.
Ceva anticipa faptul că omul nu mai cumpără în perioada sărbătorilor haine noi sau nu îşi mai schimbă garderoba. Văzusem asta cu un an în urmă, iar în perioada octombrie, noiembrie, decembrie, ianuarie, februarie, până să intrăm în pandemie în luna martie 2020 noi aveam deja şase luni când vânzările scăzuseră la jumătate. Asta anticipa o criză în care noi, producătorii autohtoni, suntem", a afirmat Cristina Nichita.