Sushi-ul i-a salvat afacerea

Sushi-ul i-a salvat afacerea

2020 a fost anul afacerilor şi job-urilor online. Însă au existat şi antreprenori mai curajoşi care au deschis o fizic o afacere chiar în pandemie. Un lucru extrem de riscant, spun specialiştii. Unii au avut însă noroc, iar relaxarea măsurilor a fost prielnică. 2021 va fi în continuare anul serviciilor, dar şi anul celor care sunt specializaţi în vânzări online sau resurse umane.

Pandemia a lovit grav în toate sectoarele economiei, însă cei mai afectaţi au fost cei din industria HORECA. Cu toate astea, au existat antreprenori care şi-au deschis o astfel de afacere chiar în vremurile grele. Dan, de exemplu, are un restaurant cu specific japonez şi l-a inaugurat înainte cu două săptămâni de starea de urgenţă.

Sushiul a fost însă varianta câştigătoare. În 2020 românii au preferat să comande preparate specific japoneze, în detrimentul altora mult mai consacrate, precum pizza sau cartofii prăjiţi.

Aşa că sushi-ul, dar şi livrările online au propulsat afacerea. Acum Dan are livrări în fiecare zi, iar clienţii sună în număr mare pentru a rezerva o masă.

Exemplul său este însă singular într-o piaţă aflată într-o recesiune severă.

2020 a fost anul online-ului. Afacerile promovate în mediul virtual au crescut, iar job-urile online au fost la mare căutare.

Cei care se gândesc să îşi deschidă o afacere în această perioadă trebuie să fie precauţi şi să se gândească la nevoile oamenilor, spun specialiştii. De asemenea, job-urile precum specialiştii în vânzări online, în design de produs resurse umane sau IT vor fi la mare căutare în acest an.

Afla mai multe despreafaceresalvaresushitop stiri
Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt