PAID lansează din 15 septembrie o nouă campanie dedicată asigurării locuinţelor

PAID lansează din 15 septembrie o nouă campanie dedicată asigurării locuinţelor

Reprezentanţii Pool-ului de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) anunţă lansarea, din 15 septembrie, a unei noi campanii de informare privind asigurarea obligatorie a locuinţelor, sub sloganul "Natura nu ne datorează nimic".

Potrivit PAID, gradul de acoperire al poliţelor de asigurare obligatorie a locuinţelor abia atinge 20%, la nivel naţional.

"Dezastrele naturale distrug locuinţe, distrug şi vieţi. Şi oricâte eforturi am face pe zona de schimbări climatice, fenomenele meteo extreme vor fi tot mai dese, iar numărul locuinţelor afectate mereu în creştere. Este realitatea lumii în care trăim şi, aşa cum ne-am ales sloganul noii campanii, trebuie să fim conştienţi că natura nu ne datorează nimic. Este responsabilitatea noastră să punem câte puţin deoparte, pentru a ne asigura că, în caz de dezastru, nu pornim reconstrucţia de la zero. Avem mare încredere că, prin acest concept al campaniei, vom reuşi să creştem nivelul de conştientizare a populaţiei în legătură cu nevoia încheierii unei poliţe de asigurare împotriva dezastrelor naturale. Evenimentul nostru a pornit de la conceptul '20% nu este suficient'. Am comunicat asta tuturor partenerilor noştri, într-un mod cât se poate de creativ, pentru a sublinia faptul că un grad de acoperire al PAD de 20%, raportat la numărul de locuinţe, expune 4 din 5 români la riscul de a rămâne fără nimic în cazul unui dezastru natural. Dacă vrem să schimbăm aceste cifre, dar mai ales aceste destine, este necesar să ne unim eforturile şi să creştem gradul de cuprindere al asigurării obligatorii. În final, atât PAID, cât şi distribuitorii PAD, ştim clar un lucru: că suntem cu toţii uniţi de aceeaşi responsabilitate", a explicat directorul general al PAID, Nicoleta Radu.

Anunţul de lansare a noii campanii de informare a fost făcut săptămâna trecută în Conferinţa Anuală a Distribuitorilor de Asigurări de Locuinţe la care au participat, în majoritate, distribuitorii de asigurări de locuinţe, reprezentanţi ai Institutului de Studii Financiare, PRBAR, UNISCAR şi UNSAR, alături de partenerii strategici ai PAID.

agerpres.ro

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt