Principalele puncte de atracţie ale judeţului Timiş vor fi promovate la Târgul de Turism de la Bucureşti, în perioada 23 - 27 februarie, în portofoliul de prezentare fiind incluse tururile ghidate ale Revoluţiei din 1989, cel al Cetăţii Timişoara şi al Pieţei Unirii, dar şi oraşul celor şase muzee, Jimbolia, bisericile multiseculare de lemn din zona Făgetului.
Directorul executiv al Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului (APDT) în judeţul Timiş, Delia Barbu, a declarat, luni, că cea de-a doua componentă a promovării o va reprezenta reîntâlnirea cu patrimoniul gastronomic al Banatului prin intermediul evenimentelor Banat Brunch.
"Tema principală a activităţilor din stand la această ediţie o reprezintă 'Tururile ghidate în destinaţia Timiş', în contextul în care interesul turiştilor pentru călătoriile în destinaţii de proximitate este tot mai mare după ridicarea restricţiilor pandemice. Alături de acestea, în stand sunt programate să aibă loc întâlniri şi discuţii cu vizitatorii, degustări de produse tradiţionale şi de vinuri din podgoriile timişene", a spus Delia Barbu.
În colaborare cu Asociaţia Breasla Ghizilor, APDT Timiş a realizat trei materiale video pentru trei tururi tematice în oraş, respectiv Turul Revoluţiei din 1989 (ghid de turism Ludovic Satmari), Turul Cetăţii Timişoara (ghid de turism Dan Codre) şi Turul Piaţa Unirii (prezentat de ghid profesor Florentina Popescu). Filmele vor fi prezentate în standul judeţului Timiş, acolo unde, în paralel, cei interesaţi vor avea la dispoziţie ochelari VR pentru a putea descoperi judeţul Timiş prin intermediul Tururilor virtuale - Jimbolia, oraşul celor lase muzee, Turul Bisericilor de lemn şi Frumuseţi naturale în Ţara Făgetului.
O a doua componentă a promovării o va reprezenta reîntâlnirea cu patrimoniul gastronomic al Banatului prin intermediul evenimentelor Banat Brunch.
agerpres.ro