Obor is the new cool. Adică Piaţa Obor, din Bucureşti, a devenit locul în care trebuie să mergi, fie că eşti hipster, pensionar sau bugetar. La faima pe care şi-a construit-o începând cu secolul al 17-lea, de când s-a înfiinţat, ca obor de vite, se adaugă acum celebritatea adusă de un articol în Financial Times.
O jurnalistă britanică, devastastă de criza verdeţurilor în pieţele din regat, descrie tarabele ca pe un rai al salatei, ridihiilor şi urzicilor. Daniel Osmanovici a făcut un experiment jurnalistic de 8 martie. Un bărbat printre specialistele pieţei. O experienţă marca Focus pe EI.
Da. Piaţa Obor este celebră şi da, este locul unde nu este vorba doar despre cumpărături, ci şi despre socializare, forfotă, cumpărătura de legume cu rol terapeuticc.
8 martie şi sunt la Piaţa Obor, care a devenit celebră, mai celebră decât era datorită celor de la finacial times, dar nu despre asta e vorba. spuneam că e 8 martei şi asta înseamnă că aş vrea să fac un altfel de cadou. Şi m-am gândit că astăzi ar trebui să nu mai stea în bucătărie nici soţia, nici mama mea, iar asta înseamnă că eu sunt aici pentru a face piaţa. doamen ce bine miroase
Da. Piaţa Obor este celebră şi da, este locul unde nu este vorba doar despre cumpărături, ci şi despre socializare, forfotă, cumpărătura de legume cu rol terapeutic.
Acum nu ştiu ce părere aveţi dumneavoastră, dar e clar că trebuie să cumpăr ingrediente şi pentru o fasole la ceaun.
În timp ce te plimb, şi înveţi si ce fel de fasole să iei. Mai ales că suntem în post.
Poate că mersul la piaţă este diferit de mersul la magazin şi pentru astfel de momente …
După două pungi pline ochi, mult mai mult decât îmi propusesem iniţial, am realizat că nu pot ajunge acasă fără flori. Oborul are o ofertă bogată, dar eu caut ceva românesc, la ghiveci, care să poată fi replantat în grădină. Găsesc oare?