Nu toate domeniile au avut de suferit perioada aceasta. Bussiness-urile online, dar şi firmele de curierat s-au bucurat de creşteri substanţiale de venituri, generate de pandemie. Şi, ca să fie şi mai eficienţi, cei care gestionează acest tip de afaceri s-au gândit la metode de livrare ultrarapide, pentru a se adapta şi mai bine nevoilor clienţilor.
Comerţul online este într-o creştere continuă, de la izbucnirea pandemiei. Tot mai multe afaceri au început să apeleze la platforme care să le ajute să se extindă şi în mediul virtual. Este vorba despre băcănii, micii producători locali, firme cu aparatură medicală, mai exact, toate micile afaceri care au fost afectate de pandemie.
Platforma le asigură firmelor tot suportul necesar şi instrumentele de care au nevoie pentru a lansa un magazin la cheie. Specialiştii spun că cei care au migrat în online sunt mulţumiţi de rezultate.
Printre noile tendinţe se mai numără şi diversificarea metodelor de livrare. O firmă de curierat din Bucureşti a introdus deja din 2019 metode ultrarapide, adică livrarea coletului în aceeaşi zi.
Livrarea medie de la începutul anului a acestei firme este de 55 de minute şi se lucrează în continuare pentru a se menţine sub o oră. Costul fix al serviciului este de 25 de lei şi pot apela atât persoane fizice, cât şi comecianţi.
Anul acesta, serviciile de livrare rapidă se vor extinde în toată ţara, dar şi către mai multe domenii.