Andreea Bălan se lansează în lumea afacerilor. După numeroasele succese profesionale, Bălan reuşind să rămână în lumina reflectoarelor şi să aibă o carieră muzicală extrem de apreciată, care durează din 1998, atunci când a debutat alături de Andreea Antonescu, în trupa Andre, şi după ce a devenit, în timp, şi un influencer remarcabil, care are numeroase contracte de imagine cu felurite produse, artista e pregătită de pasul următor.
Aşa că nu e de mirare faptul că Andreea Bălan se lansează în business. Revenită de curând dintr-o vacanţă în Emiratele Arabe Unite alături de fiicele ei din căsnicia cu actorul George Burcea, Ella şi Clara, Bălan a povestit într-un interviu pentru postul de televiziune Antena Stars că nu are de gând să stea degeaba, aşteptând, ca alţi artişti, vremuri mai bune pentru reîntoarcerea concertelor cu public. De altfel, lipsa concertelor din perioada pandemiei nu a afectat-o pe Bălan la fel de tare ca pe alţi artişti locali, date fiind multiplele ei deal-uri cu diferite brand-uri care îi cer să le promoveze produsele în faţa numerosului ei public din online. Andreea Bălan este urmărită de peste 2,5 milioane de fani pe Facebook, de 1,5 milioane de oameni pe Instagram, şi aproape 500.000 îi urmăresc vlogurile şi lansările de piese pe YouTube.