Un fermier din Olt a stârnit revoltă după ce a spus că roşiile din Turcia se vând sub eticheta „Roşii România”. Mihai Chesnoiu a demascat cum anumiţi retaileri preferă să-şi alimenteze rafturile cu produse mai ieftine din import, minţindu-şi clienţii. Mai mult decât atât, fermierul a fost căutat de un producător din Macedonia, care voia să-şi vândă legumele din depozit cu etichetă românească. Transportul legumelor către România costa 1300 de euro.Volume 90%
„În 4 ore şi un sfert am avut eticheta lipită pe lădiţe, simularea etichetei şi fotografiile cu marfa etichetată ca şi „Produs de România. Am inventat o firmă, am făcut o simulare pe un laptop, am făcut eticheta, am trimis-o. În nici 20 de minute de când am trimis eticheta, am avut-o lipită pe ladă, cu propunerea unei cantităţi mari, cu costul transportului, preţul produsului, toate lucrurile negociate. Am dus discuţia până la nivelul acela”, a povestit Chesnoiu la Digi24.