Europa a înregistrat în noiembrie o nouă scădere a vânzărilor de autoturisme, din cauza blocajelor generate de pandemia de coronavirus pe mai multe pieţe. În acelaşi timp, România a înregistrat cea mai bună lună din 2020, cu a treia creştere consecutivă. Piaţa de autoturisme din Europa este în continuare afectată de coronavirus, marile pieţe din Germania, Franţa, Italia şi Spania având scăderi de la 3 procente, până la 27% în cazul Franţei. Volumele acestor pieţe au afectat serios constructorii, Dacia numărându-se printre mărcile ale căror vânzări au fost penalizate de măsurile impuse de guverne. În UE, marca românească a pierdut 12%, iar pe întreaga regiune (UE plus EFTA şi Marea Britanie) scăderea a fost mai mare, de peste 14 procente. Mai exact, Dacia a reuşit să înmatriculeze 34.275 unităţi în noiembrie, cota sa de piaţă menţinându-se cu 2 puncte sub pragul de 4%. Pe primele 11 luni, Dacia a înmatriculat 341.197 unităţi, o scădere destul de mare, de peste 30%, care reprezintă peste 150.000 de autoturisme în minus. Pe întreg anul, marca românească a pierdut 3 puncte procentuale din cota de piaţă, care anul trecut se situa la 4,1%.