O convorbire neaşteptată între Elon Musk şi directorul executiv al platformei de tranzacţionare Robinhood, Vlad Tenev, pe o nouă reţea socială, denumită Clubhouse, a ajutat la propulsarea aplicaţiei până în vârful topurilor firmelor start-up şi a stârnit un val de cereri pentru invitaţii de acces la serviciul exclusivist, transmite Reuters.
Interacţiunea de duminică dintre cei doi antreprenori, pe platformă, a venit în timpul unui interes crescut în ştirile privind Robinhood, aplicaţia de tranzacţionare a acţiunilor, ce a fost implicată într-o luptă pe bursă între investitorii de retail şi fondurile mari de pe Wall Street.
Cererea pentru invitaţii care oferă accesul pe serviciul ce încă nu a împlinit un an este atât de aprinsă încât s-a format o piaţă pentru ele pe platforme precum Reddit, eBay şi Craigslist.
În China, invitaţiile sunt vândute pe o platformă deţinută de Alibaba, numită Idle Fish, chiar dacă Clubhouse nu este disponibilă pe magazinul de aplicaţii Apple din ţară.
În Japonia, investitorii, lucrătorii din tech şi media au luat cu asalt serviciul.