Noul single al formaţiei K-pop BTS, ''Butter'', şi-a continuat marţi parcursul-record pe YouTube, videoclipul acestuia fiind vizualizat de 200 de milioane de ori în doar patru zile de la lansare, a anunţat agenţia de management a trupei din Coreea de Sud, potrivit Yonhap şi allkpop.com.
Numărul de vizualizări ale videoclipului piesei estivale dance-pop a BTS, lansate vineri la ora locală 13:00, a atins pragul de 200 de milioane marţi, la ora locală 14:25, potrivit Big Hit Music.
Noul single a stablit acest record într-un timp mai scurt în comparaţie cu hitul ''Dynamite'', din 2020, al aceluiaşi grup alcătuit din şapte membri, care a atins această performanţă în patru zile şi jumătate, a precizat agenţia.
Piesa în engleză a acumulat 108,2 milioane de vizualizări în 24 de ore de la lansarea pe YouTube, devenind astfel videoclipul muzical cel mai vizionat în acest interval de timp pe această platformă.
agerpres.ro