„Red One”, o comedie de acţiune de Crăciun în care Dwayne Johnson îl interpretează pe şeful de securitate al lui Moş Crăciun, va aduce o recompensă de box office?, se întreaba Variety.
Filmul, de la Amazon MGM, vizează între 30 şi 35 de milioane de dolari din 4.032 de locaţii în primul său weekend de lansare. Serviciile independente de urmărire sunt mixte, ceea ce sugerează că „Red One” ar putea câştiga doar 25 de milioane de dolari şi până la 40 de milioane de dolari la debutul său.
Vânzările de bilete la capătul superior al acestei game ar fi decente pentru un film original de vacanţă. Cu toate acestea, „Red One” a costat 250 de milioane de dolari înainte de a contabiliza eforturile globale de marketing. Deci, oricum, filmul va avea nevoie de un cuvânt în gură pozitiv pentru a prevesti o viaţă lungă în cinematografe şi pentru a-şi justifica costul. Desigur, lui Amazon MGM îi pasă mult mai mult decât încasările de box office şi susţine că filmele sale cu buget mare nu trebuie să marcheze pe marele ecran pentru a fi considerate un succes.
Gigantul de streaming vede cinematografele ca pe o modalitate de a atrage talentele de top la proiecte, precum şi de a genera entuziasm pentru serviciul de streaming, Prime Video. Cu toate acestea, datele privind spectatorii de la streameri nu sunt raportate la fel de uniform pe măsură ce se întoarce la box-office, aşa că este imposibil să se stabilească dacă pariul financiar dă vreodată roade. În cazul „Red One”, filmul a fost comandat pentru streaming înainte ca Amazon MGM să opteze pentru a-l aduce în cinematografe, aşa că orice returnare de box office va fi un bonus pentru studio şi expozanţi.