Consumatorilor şi agenţilor economici le va fi mai uşor să cumpere şi să vândă conţinut digital, servicii şi bunuri digitale şi "bunuri inteligente" din şi în întreaga Uniune Europeană (UE) odată cu intrarea în vigoare, la 1 ianuarie, a noilor norme privind conţinutul digital şi vânzarea de bunuri, informează un comunicat de presă al executivului comunitar.
"2022 începe într-o notă extrem de pozitivă pentru consumatorii şi întreprinderile din UE. În cazul unor probleme sau defecte legate de conţinutul digital, de serviciile digitale sau de produsele inteligente, consumatorii din UE vor avea de acum aceleaşi drepturi ca în cazul oricăror alte bunuri, indiferent de locul din UE din care au cumpărat bunurile şi serviciile respective. Normele noastre armonizate consolidează drepturile consumatorilor şi, mai mult, vor încuraja companiile să îşi vândă bunurile şi serviciile în întreaga UE, oferind securitate juridică, ceea ce îi va ajuta pe consumatori în milioane de tranzacţii zilnice", a declarat comisarul pentru justiţie, Didier Reynders.
agerpres.ro