Reclamele la jocurile de noroc din Marea Britanie în care apar celebrităţi, personalităţi din sport şi influenceri de pe reţelele de socializare, care sunt populari în rândul persoanelor cu vârste sub 18 ani, vor fi interzise în virtutea unei noi legi, concepută pentru a-i proteja pe minorii din această ţară şi una dintre cele mai mari pieţe din lume din domeniul pariurilor, informează Reuters.
Noile reglementări mai stricte fac parte din angajamentul asumat de Autoritatea de standardizare a publicităţii (ASA) din Marea Britanie pentru "salvarea tinerilor şi a telespectatorilor vulnerabili", a anunţat marţi această agenţie britanică.
"Aceste reguli vor avea un impact semnificativ asupra agenţiilor de publicitate din domeniul jocurilor de noroc, care încearcă să îşi promoveze brandurile folosind personalităţi din lumea sportului şi celebrităţi, precum şi influencerii de pe reţelele de socializare, care sunt foarte populari în rândul tinerilor sub 18 ani", au precizat reprezentanţii ASA.
Fotbalistul Cristiano Ronaldo, unul dintre starurile echipei Manchester United, şi Jose Mourinho, fostul manager al clubului Chelsea, au apărut în trecut în reclame la jocuri de noroc.
Comitetul pentru Practici în Publicitate, care formulează normele ce sunt apoi reglementate de ASA, a anunţat că agenţiile de publicitate nu trebuie să mai încerce să fie asociate cu cultura tinerilor.
agerpres.ro