Utilizatorii din nord-estul SUA şi de pe coasta de est au avut întreruperi la conexiunea de internet, marţi, pe măsură ce tot mai mulţi încercau să se conecteze la Google, YouTube, Zoom, printre altele, şi la servicii esenţiale pentru muncă, potrivit Reuters.
Furnizorul de internet Verizon a anunţat, pe Twitter, că există o întrerupere a fibrei din Brooklyn, New York, însă nu este clar dacă acea problemă este responsabilă de întreaga întrerupere, potrivit AP.
Oamenii au publicat pe Twitter mesaje în care spun că au probleme cu conexiunea la diferite servicii online din Washington până în Boston, o arie mare care include servicii guvernamentale esenţiale, precum şi mari companii financiare.
Întreruperea afectează marii furnizori de internet şi servicii tip cloud precum şi mari site-uri precum Google şi Facebook.
Amazon, a cărei divizii de servicii de internet alimentează mai multe servicii online, a indicat că reţeaua sa nu este cauza problemei.
“Investigăm problema de conexiune cu un furnizor de internet, ce afectează în principal Coasta de Est a SUA, în afara Reţelei (de Servicii Web Amazon)”, a scris, marţi dimineaţa, compania, într-un mesaj public. “Investigăm problema cu un furnizor extern de internet”.
Întreruperile de pe Coasta de Est au început la ora locală 11:25 iar recuperarea a început la 12:37, potrivit lui Doug Madory, director de Analiză a Internetului în cadrul Kentic, o companie de monitorizare a internetului. El a transmis că a existat o scădere de 12% în volumul de trafic la Verizon.
Madory a spus că nu ştia încă dacă alţi furnizori au fost afectaţi.