Imaginaţi-vă această situaţie: în sfârşit, a venit vacanţa la care visai încă de la începutul anului 2020, înainte de pandemie. Bagajele sunt gata făcute, ai timp suficient să ajungi la aeroport, doar că odată ajuns acolo, găseşti cozi atât de lungi, încât pur şi simplu pierzi zborul mult dorit.
Asta li s-a întâmplat săptămâna trecută călătorilor - peste 1.000 de persoane - de pe aeroportul din Dublin. Situaţia a fost atât de haotică, încât guvernul l-a convocat pe directorul general al aeroportului pentru a veni cu un plan pentru restul verii, iar compania s-a angajat să plătească cheltuiala în plus a pasagerilor care au pierdut zborurile.
Dar din păcate, nu este vorba doar de Dublin. Operatorul aerian olandez KLM a încetat să mai vândă bilete timp de patru zile săptămâna trecută, ca urmare a haosului care a intervenit, pe parcursul lunilor aprilie şi mai, la baza sa, aeroportul Schiphol din Amsterdam. KLM a oferit pasagerilor posibilitatea de a face o nouă rezervare, ca alternativă pentru a evita cozile lungi de la aeroport, relatează CNN.