După succesul ediţiei 2024, în care o tonă de haine uzate au primit o nouă înfăţişare, Electric Castle şi NEPI Rockcastle, prin Promenada Bucureşti, Promenada Sibiu si City Park Mall Constanţa, lansează o nouă campanie dedicată consumului responsabil şi reutilizării creative a hainelor. „It’s Not Goodbye, It’s Rock It Later” oferă publicului din cele trei oraşe ocazia de a contribui la creşterea gradului de reciclare şi reutilizare sustenabilă. Perechile de jeans uitate într-un sertar, tricoul cu trupa preferată sau pelerina de ploaie de la primele ediţii Electric Castle - toate pot primi o nouă viaţă în campania ce se derulează între 17 martie şi
13 aprilie a.c.
Astfel, între 17 şi 30 martie, hainele vor putea fi aduse la Promenada Mall din Bucureşti, între 31 martie şi 6 aprilie colecta se desfăşoară în City Park Constanţa, iar din 7 în 13 aprilie donaţiile de haine uzate pot fi făcute în spaţiul special amenajat din Promenada Mall Sibiu. Pot fi donate orice tipuri de haine, atâta timp cât sunt curate, indiferent de material sau gradul de uzură, cu excepţia lenjeriei intime şi a încălţămintei. Toate hainele colectate vor ajunge în atelierele de upcycling textil Velements. Anul acesta, reciclarea ia o nouă direcţie. Dacă anul trecut a fost creată o colecţie de haine, anul acesta vor fi create obiecte de design interior, precum pături, abajururi, perne, covoare, scaune etc. Noile piese decorative vor fi donate către centrele de zi World Vision, nu înainte, însă, de a putea fi admirate, în luna mai, într-o expoziţie specială la Romanian Design Week şi într-o zonă special amenajată în cadrul Electric Castle 2025.
“Este a doua ediţie a acestui proiect, al cărui scop este să atragă atenţia asupra importanţei reutilizării şi reintegrării sub noi forme a hainelor şi accesoriilor pe care nu le mai folosim. Alături de Electric Castle şi Velements, am creat această platformă integrată de circular fashion care încurajează comunităţile din jurul centrelor comerciale să recicleze”, Roxana Baias, Group Head of Marketing NEPI Rockcastle.
„Vrem să le arătăm tuturor că sustenabilitatea nu e un concept complicat, e la fel de simplu să faci o schimbarea în bine precum e să îţi selectezi artistul preferat în playlist. Iar satisfacţia e la fel de mare”, spune Tudor Costinaş, Head of Communications Electric Castle. Mai multe informaţii despre participarea în campanie, premiile speciale oferite de organizatori şi alte detalii pot fi găsite pe electriccastle.ro/rockitlater